Sunday, October 30, 2011

ooo mak ko..!

Assalamualaikum*senyum skit*

hurm..ape nak jadi dgn dunia blog aku lau tiap2 hari post entry marah2..tapi aku kene tegaskan jgak pasal perkara ni...org nampak remeh,tapi aku mewakili golongan2 yg berkecuali ni,nak tegakkan perkara nie..owh..lupe nak gtau..untuk sape2 yg baru kenal aku,aku nak gtau siap2,aku jenis cepat naik hangin..harap maklong !!

korang penah x...tgah2 syok chat kat fb,ym ke,,skype ke,mane2 je lah..tibe2 ade org bagi link...kate ade benda best la..ape la..pastu sekali korang bukak..mak datuk !!! muka macam hantu disertai dgn hilaian tawa ??? dah la kuat giler die jerit .... tambahan kalau korang buka speaker ke,mau gegar jugak rumah an ?? yup..aku dah kene banyak kali..n setiap kali kene macam tu,siyez aku cakap,aku doakan si penghantar tu mati cepat...yup..aku tau tindakan aku ni keterlaluan,tapi itulah ape yg aku buat setiap kali jadi macam tu..

malam ni..aku still macam semalam..demam panas...selsema..batuk..sakit tekak..n baru je datang petang tadi,pening kepala n sakit dada...tp memandangkan badan aku tgah pesta penyakit,so dia datang sekali...malam tadi lak..gaduh dgn bf aku..teruk punye..aku mmg niat nak msg elok2 je,xmo marah2 padahal mood org tgah sakit ni,faham2 je la,sentiasa x stabil..tapi aku gagal..sbb kesalahan kecik je diorang buat,aku dah marah2 over..

untuk menenangkan perasaan aku,aku g la kat website chatting kegemaran aku..aku tau..betapa berat pun masalah aku,sume akan settel bile chat kat sane..kawan2 sane sume best2 n ramah2.n diorang layan aku macam dah lame kenal..so aku g la o9...actually hati kecik aku kate jgn o9,emosi ko ni x terkawal lagi..tapi sbb nak ketenangan jap,so aku masuk jugak chat..kejap je.x lame..pastu benda ni terjadi..

aku ade nampak sorang chatters baru ni..namenye aku rahsiakan...biasa la..bila aku nampak chatters baru je kat situ,aku klik la link kat name die,nak g blog dia la..nak usha2 sambil2 follow..seperti yg aku n blogger2 lain selalu buat ....tapi elok2 je link dia tu terbukak,kuar la gambar hantu hodoh yg aku sebut tadi dgn suara yg menggegar umah aku..arghhh! setan kau

ape lagi,aku yg femes dgn penyakit lemah jantung ni,melompatlah terkejut,,,da la sorg2 kt bilik..sumpah bukan takut..aku terkejut..n macam yg aku cakap tadi..macam2 la perkataan muncul dalam hati nie..tibe2,didorong dgn pesta2 penyakit dalam badan tadi,campur dgn gaduh ngn bf, aku meledak la dalam chatroom tu..aku marah la si pemilik nama dgn link siot tu..

yg aku hangin,tau ape dia cakap ?? "aku x suruh korang klik pun".... rasa lau dia ada depan aku,mmg aku lanyak dia habis2san dah...bodoh punye ayat... dah la budak baru..leh berlagak otai lak kat sini..aku yg dah lame pun still rase kecik kat situ...meh sini aku nak gtau ko budak baru,sume chatter kat situ mmg akan klik kat name budak2 BARU macam ko ni,sbb kitorang nak blogwalking la ngok(perkataan yg dia kate kat aku tadi)...nak jumpe kawan baru..yg ko dgn otak yg ko letak kat kepala lutut,dgn pandainye ko letak link hantu tadi..org len letak link blog la ngok..

yap,aku tau..org2 yg normal mesti akan kate aku ni anak manje la,,lembik la,,penakut la,,suke bising2 la,sbb korang SIHAT !!! at least lepas nampak tu,korang akan just terkejut sikit n gelak2...tapi bagi org yg ade lelah,n jantung x kuat macam aku ni,benda tu sekelumit najis pun x lawak...tau x ???!! kalau kitorang(org2 yg berpenyakit) terus mati terkejut lepas tgok link hantu korang tu,ape korang nak cakap ?? korang nak tolong antarkan ke spital ?? ape gune der,org dah mampus pun... n bukannye korang tgah ade sebelah aku time tu nak tolong..atau korang nak gelak ??? wallahua'lam..

n satu lagi yg aku xleh lupe pasal ape yg dia kate kat aku.. "nampak header macam budak baik,,tapi..."..

ok fine !! aku budak jahat !! so what ?? kt situ gambar aku time kt matrik aku mmg macam tu..lepas tu aku jadi macam ni..so what ??? ko nak perlekehkan aku sbb perangai aku macam ni ?? xpe2..kat akhirat kite tgok,.,kat dunia x nampak amalan la beb..

dah la..malas nak membebel pasal nie..n ape yg aku tawu skunk,ramai dah chatters2 kat situ benci aku sbb bikin panas kat chatroom tadi..yg si budak tadi ni,x faham2 pasal rules kat chatroom tu..dia ingat chatroom tu bapak die punye..leh wat suke2 hati..bile aku gtau dia bahawa chatroom tu ade owner,dia still buat2 blur bodoh..panas betul la..

so,aku rase x sesuai dah aku nak masuk chatroom tu pasnie..bukan nak meraih simpati...sumpah x..aku x suruh sape2 datang pujuk(mmg xkan ade) aku pun...aku x suruh korang komen berjela2 kat bawah ni..x...aku just nak golongan2 SIHAT macam korang,fahami golongan2 SAKIT macam aku...aku nak hidup lama lagi la der...lau mati awal pun,aku nak la husnul khotimah..mati tgah sujud ke..tgah mengaji ke...xnak la dalam sijil kematian aku nanti,org tulis,"mati sebab terkejut nampak website hantu"... bunyi macam sengal je..

akhir kalam,sape2 nak jadi pembunuh senyap,silalah tiru macam budak tu ye..
haa amik ni ak kasi korg tgk plak..tp slamat lah xder jeritan setan tuh..haha



1 comment: