Wednesday, August 3, 2011

mum..i want it!!


(tersenyum)

tapi serius itu la cite-cite aku lepas aku tgk bende tu dtg kt umh jiran sebelah ni tuk merenovate jln masuk umh dy...aku tak tahu kenapa jalan pemikiran aku laen dari orang laen.bile aku cube mengutarekan cite-cite aku nie pada kwn2,mereka yang disekelilling mesti tersenyum dan mentertawakan aku.terok sangat ke pemikiran aku.memang la pelik.salah ke aku berfikir laen dari yang laen.tanpe sebarang kelainan maka dunie akan menjadi bosan.hurm...bile ak utarakn pd mama aku pn..mende yg sme terjadi..dy hanya terseyum dan berkata
 
"Nk wat ape lak nyer..xder mende len ke nk beli.."

ramai yang menentang ape yang aku mahukan.kate mereka,jangan berfikiran pelik.(tersenyum sinis).pelik sangat ke?orang ramai-rami beli rumah.pastu sewakan.same macam aku.beli mende tu and then sewakan gak.so ape salahnye aku beli mende tu?ehm.seyes xnmpk mne salahnyer tu..tak faham la aku.tapi walau apa pun terjadi.aku tetap nak BACKHOE.

1 comment: